FREDAG


Hej! Vet att det är typ mitt i natten men kände för att berätta lite om helgen hehe. Imorgon har jag ingenting planerat men jag får se vad jag hittar på.. Sen på söndag kommer tjejerna hit och vi ska ha en liten sleep over eftersom att vi är lediga på måndag! Ska bli så kul, nu ska jag kolla på fossil girl tror jag.. Sen ska jag sova haha

Första bilden är på mig och Nova bara och andra bilden... Yes har fått biljetter, så glad och längtar så sjukt mycket! Vilka mer ska dit? Kommentera!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Med vem ska du gå?

2013-09-28 @ 11:17:58
Postat av: Agnes

Jag ska gå, haha.
Fin blogg förresten :)

2013-10-05 @ 17:05:28
URL: http://www.agnestibblin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0