SOMMAR SHOPPING

 
Hej! Föut när vi var i Stockholm på student så var vi ju i Täby centrum, så jag tänkte visa vad jag fick med mig hem därifrån. :) 
 
 
Jeansshortsen köpte jag på Hollister och dom kostade runt 490kr. Bikiniöverdelen köpte jag också på Hollister och den kostade 260kr, sen köpte jag även en svart långklänning från h&m för 149kr. Är jättenöjd och jag tror att det kommer användas mycket i sommar! 
 
 
Jag tycker att shortsen är jätte fina men dom är dock inte så bekväma haha! Man får gå och dra ner dom hela tiden eftersom att dom inte är tighta längst ner som ni ser på bilden. Men kram på er 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

snygga :)

2013-06-07 @ 21:33:11
URL: http://kiimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0