BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE IGÅR

 
HEJ ALLIHOPA! Just nu gör jag faktiskt ingenting, sitter i min säng och väntar på att vi ska äta bara haha. Tänkte bara berätta att gårdagen på grönan var jätterolig! Vi hann inte åka så mycket eftersom det var sååå himla mycket folk men det vi hade superkul ändå! Jag, Ella, Mikaela och Nicki åkte deras nya karusell "eclipse", den var sjukt läskig men ändå rolig haha. Jag och Ella skrek jättemycket hehe... Men dagen var såå rolig och mysig, bästa dagen på länge! 
 

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/06/veckans-blogg.html

Så passa på att gå in och ta dig en titt:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

2013-06-08 @ 19:44:10
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0