SUMMERPARADISE

 
 
 
 
Hej! Andledningen till att jag inte har bloggat dom senaste dagarna är för att min kusin Tindra har varit hos oss och då har vi bara haft kul och gjort massa saker och så! Hon kom hit i söndags och då åkte vi och badade för att det var så varmt. Sen åkte vi och köpte glass och chips som vi åt på kvällen sen när vi kollade på film! Såå mysigt!! Igår åkte vi en till stan en stund.. Jag skulle klippa mig så vi gick runt och letade efter frisörsalonger, när vi till slut hittade en en frisörsalong så gick vi in och som tur var fanns det en tid till mig! Jag bokade den tiden, men sen när jag kom ut igen så kom jag på att jag hade glömt att fråga hur mycket det skulle kosta att toppa.. Så jag fick gå in igen och fråga! 530:- skulle det kosta för att toppa sig och jag hade bara med mig 350:- haha oppsss!! Men jag kunde ju inte avboka så jag fick låna pengar av Tindra och Wanda. Men det var ändå värt det för jag fick sitta i en masagestol när han skulle tvätta mitt hår och sen så hade han i någon olja och så oxå hihih. 
 
Men nu måste jag verkligen packa för ikväll så åker vi iväg på semester, eller vi ska bara till lite olika ställen i Sverige! Vi kommer sova på hotell i två eller tre nätter tror jag. Vi kommer hem på fredag iallafall för på lördag fyller jag år! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0