SÖNDAG


Hejhej! Igår kom Alva hem till mig och runt halv två tror jag så åkte vi inte till stan och gick på bio! Vi såg "the bling ring" och den var bra, men inte den bästa jag sett. ;) Sen på kvällen så kollade vi på en skräckfilm som hette "the crazies", den var inte jätteläskig men ändå lite skrämmande.. Vi var själva på nedervåningen för hela min familj hade gått och lagt sig så då blev det lite läskigt haha! Men sen gick vi upp och kollande på en jättesorlig film så hette "the impossible" och det var såå sorlig!! Den handlade om tsunamin i Thailand.. Åhh både jag och Alva satt och grät haha och jag brukar faktiskt inte börja gråta så lätt av filmer! Men den filmen var faktiskt bra och man lär sig hur mycket enns familj betyder för än, så det är ett stort filmtips!

Ikväll ska jag till Norrland så det kommer nog inte bli så bra uppdatering den här veckan..Förlåt för ett slarvigt inlägg men nu måste jag packa i det sista! Men ni får ha det bra! Puss


Kommentarer
Postat av: Alva

Hahah grät så himla mycket!! ;D <3

2013-07-25 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0