MÅNDAG


Hej! Har varit dålig uppdatering den här veckan för att jag har tagit det lungt och haft så rolig med min familj/släkt och vänner! Känns inte så kul att blogga när min design ser ut såhär oxå.. Men det är en tjej som ska hjälpa mig och fixa den så jag är superglad för det! :D Kan berätta lite om förra veckan.. Från måndag till torsdag var jag i Norrland med min familj hos mamma och släkt! Det har varit supermysigt. Vi har badat och gjort lite andra saker, och sen på kvällen satt vi ute och grillade och så! I fredags åkte jag upp till min sommarstuga med pappas familj och Engla och Mikaela följde oxå med! Sen var farmor, farfar, gammelmormor och gammelmorfar där uppe oxå! Vi var där tills igår, sen när vi hade lämnat Mikaela och Engla så åkte jag, Wanda, pappa och farfar och kollade på EM finalen! Det var först gången jag var på en "stor" match i verkligheten och det var jätteroligt!


Kommentarer
Postat av:

Vad hette hon/hennes blogg/email som ska fixa din bloggdesign? :)

2013-07-29 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0