GÅRDAGEN

Hej! Igår så var jag med Engla nästan hela dagen! Hon kom till mig runt 11-12 så då kollade vi lite på pll sen åkte vi och köpte nutella, jordgubbar och grädde. När vi kom hem lagade vi amerikanska pannkakor som vi åt med nutellan, jordgubbarna och grädden. Såå gott! Sen cyklade vi hem till Engla för hon skulle packa till Paris. Hon åkte tidigt imorse och jag är såå avis!! Hon skickade en bild när hon satt på starbucks imorse, ååhhh vill oxå! Men jag hoppas verkligen att hon får en underbar weekend i Paris!! Kommer sakna henne! 
 
Förresten, det var ju några som ville att jag skulle visa mina presenter i ett inlägg och jag har fakistkt spelat in en video där jag visar mina presenter! Jag har dock inte publicerat den på youtube än men vänta lite till bara, den kommer! :) 
 
 
Hahah gammal bild på mig och Engla! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter du på youtube?

2013-07-18 @ 11:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0