Fredag


Hejhej! Just nu gör jag ingenting faktiskt haha men jag ska snart gå och fixa mig. Ikväll kommer några kompisar till pappa så vi ska grilla och såå. Imorgon kommer Alva och hon ska sova här tills på söndag, kommer bli jättekul! Puss

Är så sugen på att åka utomlands, ska inte åka utomlands för än i december.. Eller nu på sommarlovet ska jag till Danmark fast det är ju inte jättelång bort men det ska bli jätteroligt! Vi ska gå på Legoland och sen finns det ju a&f där så hehe. Men vad gillar ni mest, solsemester eller semester till någon stad som t ex NY, Paris, London osv? Jag gillar båda lika mycket men solsemester på vintern/hösten och stadssemester på sommaren/ våren tycker jag haha! :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0