Today & yesterday


 

Heeej! Allt bra? Allt är bra med mig förutom att skolan börjar imorn då haha.. Igår var jag på stan och åt lunch med kompisaar, sen på kvällen så var jag bara hemma.. Kollade på Soul Surfer och åt glass hihi men superbra film iaf! Jaa, och idag var jag också på stan hehe. Var där med mormor och min syster, det var jätte mysigt! Vi shoppade, åt lunch, shoppade, fikade, shoppade och sen åkte vi hem! ( köpte svarta jeans från cubus, 399:- , tröja från gina, 149:- , mössa från stadium, 198:- , örhängen från glitter, 25:- ) Nu på kvällen har jag varit i spåret och sprungit lite och nu har jag precist duschat och ska måla naglarna ( intressant i know ) Ni får två superdåliga insta bilder eftersom jag inte har hunnit foto med kameran.. Kram kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0