6 juni 2012

Hey! Min uppdatering suger just nu.. Har bara inte haft lust att blogga. Men på fredag ska jag åka till Stockholm med mormor, vi kommer att gå och se "Fanny och Alexander" på dramaten med min moster som bor i Stockholm och sen sover vi hos min moster och dagen efter ska vi shoppa! Det kommer bli såå rooligt!!

 

Just nu letar jag avslutnings klänning och äter plopp, samtidigt som jag håller på att packa lite tills fredag..

 

Imorgon i skolan ska vi titta på film i skolan! Snart är det sommarlov och det ska bli så sköönt!

Ha en bra kväll!♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska bli SÅ kul!!! Men packa LITE, jag har allt (tror jag) så bara det du ska ha på dig och tandborste :) ses imorgon! Kram

2012-06-07 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0