Norrland

Hej! Jag har glömt att berätta att vi är i Norrland, vi åkte hit för några dagar sedan. Vi har nämligen köpt sommarstuga här och så har min extra pappa släkt här uppe. Dom senaste dagarna har vi njutit av värmen, jag hörde att det regnade och åskade hemma men här skiner solen! :) Nästan hela släkten har kommit upp hit haha, fast dom tältar och bor i husvagn. På fredag kommer mina kusiner Tindra och Tim hit också. Måste säga grattis till Tim som fyller åtta idag!! Hoppas att du har haft en bra födesedag! ♥
 
 
 Puss pussN 

Kommentarer
Postat av: Tindra

Gud så härligt ni värka ha det! Vi kommer imorgon på dan :) tror jag:D kraam

2012-07-19 @ 14:47:03
URL: http://tindraalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0